ALBUM ROKU 2020
Moderatorzy: gharvelt, Bartosz, Dobromir, Moderatorzy
- gharvelt
- zremasterowany digipack z bonusami
- Posty: 5748
- Rejestracja: 14.04.2014, 20:52
- Lokalizacja: Kraków
Tablica kompatybilności z kompletem rezultatów par wszystkich uczestników plebiscytu rocznika 2020 wygląda tak. Zainteresowanym przeglądaniem pełnego zbioru danych polecam pobrać następujący plik z wynikami: Kompatybilność - wyniki [stan na 2022_07_11]. W pliku kolejne plebiscyty mają przypisane pojedynczo swoje arkusze, a konstrukcja arkuszy jest identyczna: pierw od lewej strony znajduje się tablica "każdy z każdym", natomiast przesuwając na prawo można zobaczyć indywidualne listy podobieństw, czyli każdy uczestnik może sprawdzić z kim miał ile pozycji wspólnych na listach wysłanych w danym plebiscycie. Poniżej wrzucam luzem TOP10 podobnych dla każdego z uczestników.
Kompatybilność
pumaguma
RoryGallagher - 11
SafeMan - 7
Crazy - 6
Bartosz - 6
Freefall - 6
Dobromiera - 5
esforty - 5
gharvelt - 4
Piotr - 3
Layla - 3
Dobromiera
gharvelt - 9
Layla - 7
RoryGallagher - 6
SafeMan - 6
pumaguma - 5
Bartosz - 4
esforty - 3
Piotr - 3
Freefall - 3
Crazy - 2
esforty
Freefall - 8
Crazy - 7
SafeMan - 6
pumaguma - 5
gharvelt - 5
RoryGallagher - 4
Layla - 4
Dobromiera - 3
Piotr - 3
pratt - 2
Crazy
Freefall - 8
esforty - 7
pumaguma - 6
Piotr - 6
SafeMan - 6
pratt - 4
gharvelt - 3
RoryGallagher - 3
Dobromiera - 2
Bartosz - 2
alternativepop
Piotr - 8
Retromaniak - 6
Freefall - 5
Dobromiera - 2
Layla - 2
gharvelt - 1
RoryGallagher - 1
SafeMan - 1
pratt - 1
pumaguma - 0
Piotr
Freefall - 10
alternativepop - 8
Retromaniak - 7
Crazy - 6
pratt - 6
gharvelt - 5
SafeMan - 5
RoryGallagher - 4
Layla - 4
pumaguma - 3
gharvelt
Layla - 14
RoryGallagher - 12
Freefall - 10
Dobromiera - 9
SafeMan - 8
Bartosz - 6
esforty - 5
Piotr - 5
pumaguma - 4
Crazy - 3
RoryGallagher
gharvelt - 12
pumaguma - 11
Bartosz - 11
SafeMan - 10
Layla - 9
Dobromiera - 6
Freefall - 6
esforty - 4
Piotr - 4
Crazy - 3
Bartosz
RoryGallagher - 11
pumaguma - 6
gharvelt - 6
SafeMan - 5
Layla - 5
Dobromiera - 4
Crazy - 2
Piotr - 2
pratt - 1
Freefall - 1
SafeMan
RoryGallagher - 10
Layla - 10
gharvelt - 8
pumaguma - 7
Freefall - 7
Dobromiera - 6
esforty - 6
Crazy - 6
Piotr - 5
Bartosz - 5
Layla
gharvelt - 14
SafeMan - 10
RoryGallagher - 9
Dobromiera - 7
Freefall - 6
Bartosz - 5
esforty - 4
Piotr - 4
pumaguma - 3
alternativepop - 2
pratt
Freefall - 8
Retromaniak - 7
Piotr - 6
Crazy - 4
esforty - 2
gharvelt - 2
Dobromiera - 1
alternativepop - 1
RoryGallagher - 1
Bartosz - 1
Retromaniak
Freefall - 15
Piotr - 7
pratt - 7
alternativepop - 6
gharvelt - 3
esforty - 2
pumaguma - 1
Crazy - 1
SafeMan - 1
Layla - 1
Freefall
Retromaniak - 15
Piotr - 10
gharvelt - 10
esforty - 8
Crazy - 8
pratt - 8
SafeMan - 7
pumaguma - 6
RoryGallagher - 6
Layla - 6
Kompatybilność
pumaguma
RoryGallagher - 11
SafeMan - 7
Crazy - 6
Bartosz - 6
Freefall - 6
Dobromiera - 5
esforty - 5
gharvelt - 4
Piotr - 3
Layla - 3
Dobromiera
gharvelt - 9
Layla - 7
RoryGallagher - 6
SafeMan - 6
pumaguma - 5
Bartosz - 4
esforty - 3
Piotr - 3
Freefall - 3
Crazy - 2
esforty
Freefall - 8
Crazy - 7
SafeMan - 6
pumaguma - 5
gharvelt - 5
RoryGallagher - 4
Layla - 4
Dobromiera - 3
Piotr - 3
pratt - 2
Crazy
Freefall - 8
esforty - 7
pumaguma - 6
Piotr - 6
SafeMan - 6
pratt - 4
gharvelt - 3
RoryGallagher - 3
Dobromiera - 2
Bartosz - 2
alternativepop
Piotr - 8
Retromaniak - 6
Freefall - 5
Dobromiera - 2
Layla - 2
gharvelt - 1
RoryGallagher - 1
SafeMan - 1
pratt - 1
pumaguma - 0
Piotr
Freefall - 10
alternativepop - 8
Retromaniak - 7
Crazy - 6
pratt - 6
gharvelt - 5
SafeMan - 5
RoryGallagher - 4
Layla - 4
pumaguma - 3
gharvelt
Layla - 14
RoryGallagher - 12
Freefall - 10
Dobromiera - 9
SafeMan - 8
Bartosz - 6
esforty - 5
Piotr - 5
pumaguma - 4
Crazy - 3
RoryGallagher
gharvelt - 12
pumaguma - 11
Bartosz - 11
SafeMan - 10
Layla - 9
Dobromiera - 6
Freefall - 6
esforty - 4
Piotr - 4
Crazy - 3
Bartosz
RoryGallagher - 11
pumaguma - 6
gharvelt - 6
SafeMan - 5
Layla - 5
Dobromiera - 4
Crazy - 2
Piotr - 2
pratt - 1
Freefall - 1
SafeMan
RoryGallagher - 10
Layla - 10
gharvelt - 8
pumaguma - 7
Freefall - 7
Dobromiera - 6
esforty - 6
Crazy - 6
Piotr - 5
Bartosz - 5
Layla
gharvelt - 14
SafeMan - 10
RoryGallagher - 9
Dobromiera - 7
Freefall - 6
Bartosz - 5
esforty - 4
Piotr - 4
pumaguma - 3
alternativepop - 2
pratt
Freefall - 8
Retromaniak - 7
Piotr - 6
Crazy - 4
esforty - 2
gharvelt - 2
Dobromiera - 1
alternativepop - 1
RoryGallagher - 1
Bartosz - 1
Retromaniak
Freefall - 15
Piotr - 7
pratt - 7
alternativepop - 6
gharvelt - 3
esforty - 2
pumaguma - 1
Crazy - 1
SafeMan - 1
Layla - 1
Freefall
Retromaniak - 15
Piotr - 10
gharvelt - 10
esforty - 8
Crazy - 8
pratt - 8
SafeMan - 7
pumaguma - 6
RoryGallagher - 6
Layla - 6
Ostatnio zmieniony 11.07.2022, 10:54 przez gharvelt, łącznie zmieniany 2 razy.
Polecam się...(i przypominam nieśmiało o odsłuchach;-))esforty pisze: Osobno Tobie Pratt, bo nasz dubleton to świetny prognostyk na przyszłość
Crazy, my to już i parą brydżową moglibyśmy zostać. Patrz na moją
A jeśli o brydża chodzi, to chętnie bym zagrał w jakimś miłym towarzystwie...może jakieś rozgrywki forumowe...
Jestem mocno zdegustowany, że tylko ja. Podobnie zresztą w kwestii Nicka Masona....a co tam, w ogóle wyników. Nie zgadzam się bowiem, żeWOJTEKK pisze: Nieee, są głosy na Marka Lanegana! Dzięki Pratt!
muzyka poza elektroniką, hip-, trip- i innym hopem, czy też abstrakcją spod znaku Autechre (niesłuchalną dla mnie) jest w odwrocie. Trzeba jeno sięgnąć nieco głębiej. Ale to oczywiście IMO.
Lanegan by 2020, nie podszedł mi szczególnie, nawet jeśli jestem, dorobku Lanegana sympatykiem. Skończył w "5" dziesiątce.
Za to Mason/ nie Mason, zaskoczył na plus i wszedł do podstawowej "40". Jeszcze raz: żałuję, iż nie wybrałem się na koncert.
Za to Mason/ nie Mason, zaskoczył na plus i wszedł do podstawowej "40". Jeszcze raz: żałuję, iż nie wybrałem się na koncert.
Nie ma takiego naleśnika, który nie wyszedłby na dobre. H. Murakami
- gharvelt
- zremasterowany digipack z bonusami
- Posty: 5748
- Rejestracja: 14.04.2014, 20:52
- Lokalizacja: Kraków
Statystyki ukończone w pełni. Kompatybilność nawet trochę zaskoczyła, spodziewałem mniejszych wartości. Tymczasem były i pary dwucyfrowe, choć z drugiej strony pewne zera również wystąpiły.
Po wprowadzonych wczoraj poprawkach dwa albumy awansowały w rankingu:
31. Four Tet - Parallel
32. Ulver - Flowers of Evil
33. Astrokot - Astrokot i przyjaciele z odległych galaktyk
34. Snowy White and The White Flames - Something on Me
35. Autechre - PLUS
36. Kapela ze Wsi Warszawa - Uwodzenie
37. Four Tet - Sixteen Oceans
38. Pejzaż - Blues
39. Slift - Ummon
40. Morrissey - I Am Not a Dog on a Chain
Podsumowując, udało się ułożyć listę, poznać trochę fajnych płyt i spędzić miło czas prezentacji finałowej, aczkolwiek pozostaję przy opinii, że rocznik 2020 do wybitnych - delikatnie ujmując - nie należy. Do plebiscytu dekadowego, który przeprowadzimy tutaj pewnie za circa 8-9 lat , tylko 2 najwyższe pozycje z mojej listy uzyskały wstępną kwalifikację (podczas gdy z 2021, już teraz, mam 8 takich tytułów). Zatem czekam na kolejne roczniki.
Po wprowadzonych wczoraj poprawkach dwa albumy awansowały w rankingu:
Skoro niektórzy się odważyli, to ja również wrzucę moją "10" tych, co się nie zmieściły:gharvelt pisze:8. Microphones, The - Microphones in 2020 116 pkt (pumaguma 26/Crazy 18/Piotr 11/RoryGallagher 18/Bartosz 22/SafeMan 21)
39. Wickham, Chip - Blue to Red 46 pkt (gharvelt 14/Retromaniak 10/Freefall 22)
31. Four Tet - Parallel
32. Ulver - Flowers of Evil
33. Astrokot - Astrokot i przyjaciele z odległych galaktyk
34. Snowy White and The White Flames - Something on Me
35. Autechre - PLUS
36. Kapela ze Wsi Warszawa - Uwodzenie
37. Four Tet - Sixteen Oceans
38. Pejzaż - Blues
39. Slift - Ummon
40. Morrissey - I Am Not a Dog on a Chain
Podsumowując, udało się ułożyć listę, poznać trochę fajnych płyt i spędzić miło czas prezentacji finałowej, aczkolwiek pozostaję przy opinii, że rocznik 2020 do wybitnych - delikatnie ujmując - nie należy. Do plebiscytu dekadowego, który przeprowadzimy tutaj pewnie za circa 8-9 lat , tylko 2 najwyższe pozycje z mojej listy uzyskały wstępną kwalifikację (podczas gdy z 2021, już teraz, mam 8 takich tytułów). Zatem czekam na kolejne roczniki.
Kłaniam się! Na brydża zawsze chętnie, tak przy okazji. Co prawda ostatnio grałem parę lat temu i w ogóle reprezentuję poziom mniej więcej taki, jak w temacie audiofilskim, ale do brydża podchodzę z większym entuzjazmem.esforty pisze:Crazy, my to już i parą brydżową moglibyśmy zostać.
Pratt, mieliśmy tylko 4 wspólne tytuły, ale nie ilość się liczy, a jakość - wzruszyłem się tym Twoim / naszym pierwszym miejscem, aż nie wiedziałem co powiedzieć! Serdecznie zapraszam do wątku bastardowego
Freefall, kto by pomyślał, że największą kompatybilność właśnie z Tobą uzyskam W dodatku taka ciekawostka, że Ty z kolei masz największą (wielką! aż 15 wspólnych tytułów) kompatybilność z Retromaniakiem, z którym ja dzielę zaledwie... jedną płytę. Widzę też, że pierwsza dwójka wprost niezwykle Ci się musiała podobać No tak, ja na żadną z tych dwóch nie zagłosowałem, ale byłem blisko i by nam jeszcze podskoczyło. Za to Twój numer trzy super! (esforty, szkoda, że Ribota przegapiłeś, zwłaszcza że drugą część tych sesji sam polecałeś, a mi się ta pierwsza wydaje lepsza - ale i na drugą będziemy zapewne głosować soon ).
jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze morze i wiatr
zostaną jeszcze morze i wiatr
Z tą płytą to było tak, jak daaawno już z żadną inną. Zaurocz(a)yła mnie od pierwszego odsłuchu. Zatem posłuchałem instynktu po prostu. Słuchałem wcześniej paru rzeczy z Twojej rekomendacji zresztą, podobało się, owszem, ale przy żadnej nie stanąłem z miejsca w pozycji Achtung, jak stało się to z w przypadku Nigunim. Niewątpliwie spory wpływ na to miały moje "ostrożne" zainteresowania sprawami Syjonu, co jest pochodną mojego miejsca zamieszkania a także aktualna lektura Ksiąg Jakubowych.Crazy pisze: Pratt, mieliśmy tylko 4 wspólne tytuły, ale nie ilość się liczy, a jakość - wzruszyłem się tym Twoim / naszym pierwszym miejscem, aż nie wiedziałem co powiedzieć! Serdecznie zapraszam do wątku bastardowego
Do polecanego wątku pewno przystanę wkrótce, ale ja gaduła nie jestem;-).
No, widzisz niespodzianki si zdarzają . Pierwsza dwójka rzeczywiście całkiem fajna. Parę ciekawych płyt się ukazało, ale generalnie nie był to specjalnie udany rocznik.Crazy pisze:Freefall, kto by pomyślał, że największą kompatybilność właśnie z Tobą uzyskam Smile W dodatku taka ciekawostka, że Ty z kolei masz największą (wielką! aż 15 wspólnych tytułów) kompatybilność z Retromaniakiem, z którym ja dzielę zaledwie... jedną płytę. Widzę też, że pierwsza dwójka wprost niezwykle Ci się musiała podobać Wink
Chyba trochę słabo oceniać rok po zaledwie 10 płytach? Chociaż nie wiem. Ja bym powiedział, że King Gizzard chyba nawet najsłabszy jest z tej pierwszej dziesiątki, chociaż ja nie głosowałem na nic z tego, co w top3 wylądowało i dla mnie to taki podobny poziom jest; z tych dwóch płyt Autechre "PLUS" jakoś zdecydowanie bardziej mi podeszło - ale to ja mogę mieć dziwny gust, bo większość osób "SIGN" woli, co widać po tych wynikach. Abdula na pierwszym miejscu w ogóle bym się nie spodziewał; mnie też ta płyta, że tak to ujmę, nie porwała specjalnie.MarekJ pisze:Przesłuchałem pierwszą dziesiątkę. Wg mnie bardzo słaaaaaby ten rocznik. Tylko pozycja 2. King Gizzard & The Lizard Wizard - K.G. trafiła na moją listę. Reszta to nuuuuda.MarekJ pisze:Dziękuję za zabawę. Nie głosowałem, bo nie znałem żadnej płyt. Teraz poznam przynajmniej pierwszą dziesiątkę
A ze swojej perspektywy napiszę, że 2020 wypada naprawdę świetnie. Jak ktoś ma w miarę obszerne preferencje muzyczne to zawsze znajdzie coś dla siebie, nawet jak nie wiem, będzie to zaledwie z 5 płyt.
- alternativepop
- remaster
- Posty: 2206
- Rejestracja: 29.11.2021, 19:00
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Ja na wakacyjnym wyjeździe, więc tylko krótko się odniosę, że wyniki całkiem nie po mojej myśli. Wielki powrót Cabaret Voltaire i praktycznie tylko przeze mnie doceniony (dobrze, że nie tylko ja dałem punkty). Żaden z moich typów nie znalazł się w pierwsze 10. Najwyżej Deep Purple, który przecież nie wydał jakieś super płyty. Za to świetna płyta The Smashing Pumpkins doceniona tylko przeze mnie i przez Piotra. A już 90. miejsce rewelacyjnej płyty Róisín Machine to skandal . Za to dosyć przeciętne albumy Autechre w pierwszej dziesiątce... Uważam, że nie tyle to był jakiś bardzo słaby rok, ile słaba znajomość nowszych płyty, nowszych wykonawców. No i mało osób głosowało. Moim zdaniem wyniki zupełnie niereprezentacyjne i takie trochę od czapy...
Bardzo dobra płyta Clan of Xymox tylko z moim głosem. Podobnie jak naprawdę sensacyjny i udany powrót White Door. No ale vox populi...
edit. No i zapomniałem. Świetna płyta Marca Almonda też tylko z moim głosem...
Bardzo dobra płyta Clan of Xymox tylko z moim głosem. Podobnie jak naprawdę sensacyjny i udany powrót White Door. No ale vox populi...
edit. No i zapomniałem. Świetna płyta Marca Almonda też tylko z moim głosem...