Pewnie nic ... ale jak bys napisal, ze wolisz Tormato od Close to The Edge, bo mialbys przechlapane.Majkel pisze:Ja tam wolę Fragile od Close to The Edge i co mi zrobicie?
PŁYTA DEKADY - LATA 1970-79
Moderatorzy: gharvelt, Bartosz, Dobromir, Moderatorzy
Mniej dyplomatycznie: słuchaj az ci sie spodoba, do skutku, to wsiąkniesz i bedziesz prosił o jeszczedjmis pisze:A mógłbyś to jakoś przetłumaczyć ?Yer Blue pisze: Włącz "Queen II" dziś wieczorem, potem wracaj jeszcze kilka nastepnych, to po tygodniu nie przestaniez wracac i juz nic nie bedzie takie samo.
A może w wersji hip hopowej?
No problem .Arnold Layne pisze: Przepraszam Andrzeju. Wyedytowałem posta z tym, hmmm, analfabetyzmem . Różni się tym: .
Od zawsze twierdziłem, że nie masz najmniejszego pojęcia o muzyce. I jak widać nie myliłem się . Ten Twój Fragile prześladuje mnie od roku 2001 lub 2002 - i fakt, że myliłeś go w tamtym okresie z Tales... nic tu nie zmienia .Majkel pisze:Ja tam wolę Fragile od Close to The Edge i co mi zrobicie?
Teraz się wytłumaczę z kilku swoich decyzji w głosowaniu (może kogoś to zainteresuje).
W kilku przypadkach postawiłem na koncerty jako formę przeglądową, ponieważ nie mogłem się zdecydować na konkretną płytę określonego wykonawcy. A jednocześnie nie chciałem wprowadzać do zestawienia dwóch lub więcej płyt, bo i tak było ciasno.
Stosunkowo najłatwiej usprawiedliwić moje działanie w przypadku Deep Purple.
Zamiast tych dwóch (ale także inne można przecież rozpatrywać) dałem Deep Purple - Made In Japan (18 pkt.).21. Deep Purple - Deep Purple in Rock 142 pkt
58-60. Deep Purple - Machine Head 65 pkt
Nieco trudniej w przypadku Led Zeppelin:
Zamiast trzech wymienionych wyżej (a także innych - w szczególności Presence), dałem Led Zeppelin - The Song Remains the Same (15 pkt.)30. Led Zeppelin - IV 108 pkt
48-49. Led Zeppelin - Physical Graffiti 76 pkt
68. Led Zeppelin - III 57 pkt
Zupełnie nie "trzyma się kupy" moja decyzja odnośnie Genesis:
Za dużo dobrych płyt starałem się zastąpić jednym koncertem, a konkretnie Genesis - Seconds Out (22 pkt.). Było mi pójść w studyjne, albo (jako plan minimum) dołożyć Live z Gabrielem.9. Genesis - Selling England by the Pound 181 pkt
12. Genesis - Nursery Cryme 173 pkt
13. Genesis - The Lamb Lies Down On Broadway 169 pkt
17. Genesis - Foxtrot 161 pkt
26. Genesis - A Trick Of The Tail 118 pkt
54. Genesis - Trespass 70 pkt
W sumie podobną do powyższych decyzję podjąłem w przypadku Queen:
Co prawda nawet przez moment nie przeszło mi przez głowę głosowanie na II, myślałem jedynie o A Night At The Opera, ale znowu dla "podsumowania" dałem Queen - Live Killers (9 pkt.).29. Queen - A Night At The Opera 111 pkt
W podobny sposób myślałem przy:
Procol Harum - Live In Concert With The Edmonton Symphony Orchestra
Kansas - Two For The Show
z tym, że niewiele więcej osób myślało tak samo. Zresztą studyjnych płyt Harum i Kansas chyba brak w zestawieniu.
Jeżeli chodzi o ELP moją ulubioną płytą są Obrazki i tą właśnie płytę umieściłem dość wysoko w zestawieniu.
Względy sentymentalne zagrały przy:
Jethro Tull - Benefit
Jethro Tull - Heavy Horses
Wakeman, Rick - Criminal Record
Meat Loaf - Bat Out Of Hell
Może coś jeszcze później dodam, bo post robi się powoli "nie do czytania".
Pzdr.
Stan budżetu: 20 zł.
Ciekawa dyskusja. Queen był pierwszym rockowym bandem, którym na serio się zafascynowałem (jeszcze pod koniec lat 80 jako 12-13-latek) i przez długi czas byłem jego ogromnym fanem (więc wszystkie płyty znam na pamięć). Nadal kocham tę grupę (choć już tylko nagrania z lat 70 + Innuendo z wszelkich Radio Ga Ga i The Miracle wyleczyłem się dokumentnie mniej więcej wtedy,gdy wyleczyłem się z trądziku ). Też uważam, że Quuen II jako całość jest najlepszą płytą zespołu ale...na miejsce w trzeciej dziesiątce nie zasługuje. Czemu? Bo obok kompozycji fenomenalnych takich jak: The March Of The Black Queen, White Queen, The Fairy Feller's Master Stroke i dobrych: Ogre Battle, Seven Seas Of Rhye, Father To Son; zawiera topornego gniota w postaci The Loser In The End Taylora, który byłby jeszcze jakoś do zniesienia solo, ale na tej płycie burzy całkowicie baśniowy charakter całości i wygląda tak jak wyglądałby- nie przymierzając- ropiejący pryszcz na czole Liv Tyler np.Yer Blue pisze:Mniej dyplomatycznie: słuchaj az ci sie spodoba, do skutku, to wsiąkniesz i bedziesz prosił o jeszczedjmis pisze:A mógłbyś to jakoś przetłumaczyć ?Yer Blue pisze: Włącz "Queen II" dziś wieczorem, potem wracaj jeszcze kilka nastepnych, to po tygodniu nie przestaniez wracac i juz nic nie bedzie takie samo.
A może w wersji hip hopowej?
Pomyłka - to na Majkela trzeba uważać, nie na mnie .
Co mnie cieszy najbardziej w głosowaniu? - wprowadzenie na wysokie pozycje dwóch znakomitych Łiszbonów. A także spora reprezentacja Yes i Jethro Tull. Choć byłem przekonany, że TFTO, Relayer i Aqualung poradzą sobie lepiej. I nie "forsowałem" tych pozycji - próbując (nieudolnie, wiem) przemycić Heavy Horses i Tormato. Właśnie: Tormato - to moja kolejna sentymentalna wycieczka w przeszłość.
Floydów dałem trzech w kolejności: WYWH, DSOTM i Animals. Z tym, że nie przesadzałem z punktami, sądząc, że i tak sobie poradzą.
W moim zestawieniu nie było ani jednego KC oraz VdGG - ale dla tych co znają mnie nieco dłużej, to akurat oczywiste.
Pzdr.
Co mnie cieszy najbardziej w głosowaniu? - wprowadzenie na wysokie pozycje dwóch znakomitych Łiszbonów. A także spora reprezentacja Yes i Jethro Tull. Choć byłem przekonany, że TFTO, Relayer i Aqualung poradzą sobie lepiej. I nie "forsowałem" tych pozycji - próbując (nieudolnie, wiem) przemycić Heavy Horses i Tormato. Właśnie: Tormato - to moja kolejna sentymentalna wycieczka w przeszłość.
Floydów dałem trzech w kolejności: WYWH, DSOTM i Animals. Z tym, że nie przesadzałem z punktami, sądząc, że i tak sobie poradzą.
W moim zestawieniu nie było ani jednego KC oraz VdGG - ale dla tych co znają mnie nieco dłużej, to akurat oczywiste.
Pzdr.
Stan budżetu: 20 zł.
Po dokladniejszym przeananlizowaniu poszczegolnych list, najbardziej spodobały mi sie 3: Yupi'ego, Harolda i Indi.
Wielki usmiech za to, że chciało sie Wam wywalać cenne punkty w wiekszości na NKRy Yupi mnie szczególnie zafascynował, który dzieki NKRom nie dał prawie dojść do głosu klasyce No i 30 punktów dla 2066 & Then
Jesli chodzi o dominacje Brytyjska to u mnie stosunek ich plyt do reszty świata wynosi 23:7.
Włochy - 2 plyty (obydwie w top 10)
Francja - 2 (w tym Ange na drugim)
Argentyna -1
Holandia -1
Niemcy -1
Ale fascynacja przyszła znacznie później jak poznałem wczesne płyty i to dopiero był strzał w dziesiake.
A na dodatek gniotem on dla mnie nie jest, jest dobrym odpoczynkiem od prześcigających sie w najwyżej formie Freddiego z Brianem. Cos jak Octopus's Garden na Abbey Road.
Wielki usmiech za to, że chciało sie Wam wywalać cenne punkty w wiekszości na NKRy Yupi mnie szczególnie zafascynował, który dzieki NKRom nie dał prawie dojść do głosu klasyce No i 30 punktów dla 2066 & Then
Jesli chodzi o dominacje Brytyjska to u mnie stosunek ich plyt do reszty świata wynosi 23:7.
Włochy - 2 plyty (obydwie w top 10)
Francja - 2 (w tym Ange na drugim)
Argentyna -1
Holandia -1
Niemcy -1
Ja miałem podobnie, z tym, że byłem zalany w dzieciństwie ich wyłacznie późniejszymi płytami z Innuendo na czele, która po śmierci Freddiego była czesto grana w moim domu.Okechukwu pisze: Queen był pierwszym rockowym bandem, którym na serio się zafascynowałem (jeszcze pod koniec lat 80 jako 12-13-latek) i przez długi czas byłem jego ogromnym fanem (więc wszystkie płyty znam na pamięć).
Ale fascynacja przyszła znacznie później jak poznałem wczesne płyty i to dopiero był strzał w dziesiake.
U mnie ten kawałek niczego nie burzy. Nawet gdyby był gniotem to i tak cała reszta przećmiewa go swoim blaskiem na tyle, by o nim zapomniec (tak jak Don't Pass Me By na Białym Albumie ).Okechukwu pisze:Też uważam, że Quuen II jako całość jest najlepszą płytą zespołu ale...na miejsce w trzeciej dziesiątce nie zasługuje. Czemu? Bo obok kompozycji fenomenalnych takich jak: The March Of The Black Queen, White Queen, The Fairy Feller's Master Stroke i dobrych: Ogre Battle, Seven Seas Of Rhye, Father To Son; zawiera topornego gniota w postaci The Loser In The End Taylora, który byłby jeszcze jakoś do zniesienia solo, ale na tej płycie burzy całkowicie baśniowy charakter całości
A na dodatek gniotem on dla mnie nie jest, jest dobrym odpoczynkiem od prześcigających sie w najwyżej formie Freddiego z Brianem. Cos jak Octopus's Garden na Abbey Road.
U mnie proporcje były druzgoczace na korzyść UK,oczywiście można dla zabawy doceniać zalety chinskich samochodów czy niemieckiego humoru ,ale wiadomą sprawą jest że Brytyjczycy mają chyba wrodzone predyspozcje do rocka(do jego bardziej intelektualnego rodzaju),podobnie jak Włosi do opery czy Francuzi do piosenki powiedzmy aktorskiej Jeśli chodzi o klasyfikację płyt to dziwi wysoka pozycja Nursey Cryme,Queen II czy chocby drugoligowego Caravan :twisted:Miłym zaskoczeniem jest 3 miejsce najlepszej płyty KC i 5 najlepszej (mimo wszystko niedocenianego) VDGG
so here I am once more...
No właśnie czasami "..." może być najciekawsze, bo nie tak powszechnie znane.MirekK pisze:PODSUMOWANIE ZESTAWIENIA NA PŁYTĘ DEKADY LAT 70-TYCH:
POZYCJE 1 - 100:
1. Pink Floyd - The Dark Side of the Moon 455 pkt (Radek 15/Publius 27/bt 12/Tarkus 30/Magog 29/Andy 30/Andrzej 11/aggie 2/Drummer00 24/djmis 24/starlesss 19/chris 12/wasdfg7 24/Jakuz 19/caterkiller 29/pershing 25/greg66 30/Duch 1532- 30/Majkel 19/Crowley 16/MirekK 28 )
2. Pink Floyd - Wish You Were Here 317 pkt (Publius 21/Magog 17/boczeq 3/krzysztof 16/Andy 21/Andrzej 14/aggie 6/Drummer00 30/starlesss 18/B.J. 1/wasdfg7 28/Jakuz 30/caterkiller 26/pershing 20/Majkel 3/WojtekK 21/Crowley 24/MirekK 18 )
3. King Crimson - Larks' Tongues in Aspic 312 pkt (bt 27/Tarkus 29/krzysztof 22/aggie 29/Drummer00 25/starlesss 28/chris 30/Jakuz 24/caterkiller 13/pershing 27/Majkel 30/Crowley 6/MirekK 22)
4. Yes - Close To The Edge 307 pkt (Radek 29/Publius 17/Magog 9/Maciek 17/warcabowicz 12/krzysztof 19/Andrzej 29/Drummer00 28/starlesss 27/chris 17/Jakuz 28/caterkiller 14/pershing 13/Harold the Barrel 1/Okechukwu 17/MirekK 30)
5. Van Der Graaf Generator - Pawn Hearts 301 pkt (Publius 6/bt 30/Tarkus 20/Magog 27/krzysztof 30/aggie 20/starlesss 29/Jakuz 29/Duch 1532- 25/WojtekK 30/Yer Blue 30/MirekK 25)
6. King Crimson - Red 297 pkt (Radek 2/Publius 22/Magog 24/boczeq 4/Andy 23/aggie 18/Drummer00 21/djmis 15/starlesss 24/chris 29/Jakuz 26/caterkiller 23/Majkel 28/WojtekK 20/Yer Blue 6/MirekK 12)
7. Jethro Tull - Thick As A Brick 206 pkt (Publius 25/bt 26/Tarkus 28/krzysztof 18/Andrzej 30/Drummer00 27/Jakuz 9/Okechukwu 29/Crowley 3/MirekK 11)
8. Jethro Tull - Aqualung 184 pkt (krzysztof 10/Andy 25/Andrzej 17/Drummer00 17/djmis 23/starlesss 7/chris 18/pershing 30/Duch 1532- 15/Majkel 22)
9. Genesis - Selling England by the Pound 181 pkt (Publius 26/Magog 5/Drummer00 6/starlesss 26/chris 21/Jakuz 27/Harold the Barrel 9/Yer Blue 28/Crowley 4/MirekK 29)
10. Camel - The Snow Goose 177 pkt (Publius 13/Tarkus 12/Magog 15/Maciek 14/krzysztof 9/aggie 22/Drummer00 2/starlesss 9/B.J. 27/caterkiller 8/Indi 14/WojtekK 29/MirekK 3)
11. Wishbone Ash - Argus 175 pkt (Publius 12/Tarkus 4/Maciek 24/warcabowicz 29/Andrzej 28/Drummer00 14/Jakuz 12/pershing 16/Majkel 16/Okechukwu 20)
12. Genesis - Nursery Cryme 173 pkt (Publius 15/Magog 28/warcabowicz 11/krzysztof 20/Jakuz 17/Yupy 14/Harold the Barrel 28/Majkel 17/Crowley 23)
13. Genesis - The Lamb Lies Down On Broadway 169 pkt (Magog 20/aggie 30/Drummer00 18/djmis 29/starlesss 15/Yupy 19/WojtekK 28/Yer Blue 10)
14-16. Pink Floyd - The Wall 163 pkt (Publius 30/Magog 23/Andy 27/djmis 17/starlesss 20/wasdfg7 22/Yer Blue 17/Crowley 7)
14-16. Soft Machine - Third 163 pkt (bt 29/Tarkus 7/boczeq 14/djmis 26/Jakuz 2/backside 12/Yupy 22/greg66 23/Harold the Barrel 2/Duch 1532- 20/MirekK 6)
14-16. Caravan - If I Could Do It All Over Again I'd Do It All Over You 163 pkt (Publius 18/djmis 18/Yupy 23/greg66 24/Harold the Barrel 30/Indi 13/Okechukwu 21/Yer Blue 16)
17. Genesis - Foxtrot 161 pkt (Magog 18/krzysztof 12/aggie 21/Drummer00 12/Jakuz 15/pershing 24/Harold the Barrel 15/Majkel 1/Yer Blue 24/MirekK 19)
18-19. Van Der Graaf Generator - Still Life 160 pkt (Magog 30/krzysztof 28/aggie 27/starlesss 25/Jakuz 21/caterkiller 3/Okechukwu 26)
18-19. Pink Floyd - Animals 160 pkt (Publius 9/Magog 14/Maciek 28/krzysztof 17/Andrzej 7/djmis 21/wasdfg7 12/caterkiller 22/Crowley 30)
20. Yes - Relayer 152 pkt (Radek 27/Andrzej 13/Drummer00 22/Jakuz 22/Cure 27/WojtekK 18/MirekK 23)
21. Deep Purple - Deep Purple in Rock 142 pkt (Radek 10/krzysztof 7/Drummer00 13/starlesss 10/wasdfg7 7/caterkiller 5/pershing 29/Duch 1532- 13/Majkel 21/Crowley 27)
22. Queen - Queen II 134 pkt (Radek 25/warcabowicz 22/wasdfg7 30/caterkiller 24/Cure 14/Yer Blue 19)
23. Mahavishnu Orchestra - The Inner Mounting Flame 126 pkt (Maciek 5/krzysztof 26/chris 24/backside 19/Majkel 29/Okechukwu 23)
24. Emerson Lake & Palmer - Emerson Lake & Palmer 124 pkt (Radek 13/Publius 20/bt 23/Drummer00 15/starlesss 4/chris 6/greg66 26/MirekK 17)
25. Van Der Graaf Generator - H To He Who I Am The Only One 121 pkt (Publius 23/Magog 12/krzysztof 4/starlesss 30/Harold the Barrel 21/WojtekK 8/Yer Blue 2/MirekK 21)
26. Genesis - A Trick Of The Tail 118 pkt (Tarkus 15/Magog 22/warcabowicz 10/starlesss 13/chris 4/pershing 21/greg66 28/Harold the Barrel 5)
27-28. Wishbone Ash - Wishbone Ash 116 pkt (bt 13/warcabowicz 27/Andy 26/Andrzej 24/chris 26)
27-28. Pink Floyd - Meddle 116 pkt (Publius 8/chris 13/wasdfg7 18/caterkiller 30/greg66 10/Yer Blue 27/MirekK 10)
29. Queen - A Night At The Opera 111 pkt (Radek 30/Maciek 1/warcabowicz 23/wasdfg7 29/caterkiller 28 )
30. Led Zeppelin - IV 108 pkt (Tarkus 27/Maciek 26/krzysztof 27/Drummer00 10/starlesss 2/chris 1/pershing 15)
31-32. Camel - Mirage 105 pkt (Publius 19/bt 9/krzysztof 8/Drummer00 5/B.J. 24/Jakuz 4/Majkel 5/Okechukwu 18/MirekK 13)
31-32. Caravan - In the Land of Grey and Pink 105 pkt (Radek 8/Publius 29/aggie 9/Jakuz 3/Harold the Barrel 26/WojtekK 19/Crowley 2/MirekK 9)
33. King Crimson - Lizard 104 pkt (Publius 24/krzysztof 23/starlesss 23/Okechukwu 8/MirekK 26)
34. Univers Zero - Heresie 103 pkt (bt 28/Tarkus 21/djmis 27/Duch 1532- 27)
35. Mahavishnu Orchestra - Birds of Fire 102 pkt (Tarkus 25/chris 23/Jakuz 16/pershing 23/Majkel 15)
36-40. Gentle Giant - Three Friends 95 pkt (Radek 16/warcabowicz 25/Drummer00 8/Jakuz 11/Yer Blue 8/MirekK 27)
36-40. Van Der Graaf Generator - Godbluff 95 pkt (Magog 21/krzysztof 29/Jakuz 23/Crowley 22)
36-40. King Crimson - Starless And Bible Black 95 pkt (krzysztof 24/starlesss 16/chris 28/caterkiller 6/Yer Blue 21)
36-40. Pink Floyd - Atom Heart Mother 95 pkt (Publius 7/Drummer00 4/chris 20/wasdfg7 14/caterkiller 18/Indi 7/Majkel 24/Yer Blue 1)
36-40. Allman Brothers Band, The - At Fillmore East 95 pkt (bt 14/Tarkus 2/Andy 16/Andrzej 2/B.J. 28/pershing 14/Duch 1532- 1/Majkel 18 )
41. Alan Parsons Project, The - Tales of Mystery and Imagination 93 pkt (Maciek 16/aggie 26/starlesss 14/WojtekK 26/Crowley 11)
42. Hendrix, Jimi - Band of Gypsys 91 pkt (Maciek 19/Andy 17/B.J. 29/pershing 26)
43-44. Colosseum - Live 90 pkt (Tarkus 10/djmis 16/pershing 2/greg66 11/Majkel 27/WojtekK 24)
43-44. Emerson Lake & Palmer - Tarkus 90 pkt (Radek 28/Drummer00 29/chris 8/wasdfg7 10/MirekK 15)
45. King Crimson - Islands 85 pkt (starlesss 17/caterkiller 27/greg66 13/Duch 1532- 28 )
46. Hammill, Peter - Over 84 pkt (bt 8/Magog 26/krzysztof 3/aggie 25/starlesss 22)
47. Davis, Miles - Bitches Brew 79 pkt (Radek 17/Maciek 18/djmis 28/Duch 1532- 16)
48-49. Niemen, Czeslaw - Enigmatic 76 pkt (Radek 20/Andy 15/aggie 7/starlesss 3/pershing 9/Cure 20/Duch 1532- 2)
48-49. Led Zeppelin - Physical Graffiti 76 pkt (Andy 20/caterkiller 21/greg66 17/Yer Blue 18 )
50. Jarrett, Keith - The Koln Concert 75 pkt (Maciek 30/Jakuz 13/pershing 3/Indi 29)
51-53. Wyatt Robert - Rock Bottom 72 pkt (krzysztof 13/djmis 30/Duch 1532- 29)
51-53. Hammill, Peter - Silent Corner And Empty Stage 72 pkt (Magog 19/krzysztof 25/aggie 4/starlesss 21/Yer Blue 3)
51-53. Emerson Lake & Palmer - Trilogy 72 pkt (Radek 26/Harold the Barrel 22/MirekK 24)
54. Genesis - Trespass 70 pkt (Magog 13/krzysztof 11/Harold the Barrel 4/Cure 8/Crowley 26/MirekK 8 )
55-57. Davis Miles - Tribute To Jack Johnson 69 pkt (bt 19/djmis 9/pershing 28/Majkel 13)
55-57. Tangerine Dream - Stratosfear 69 pkt (boczeq 22/wasdfg7 27/Jakuz 18/caterkiller 1/pershing 1)
55-57. Twenty Sixty Six and Then - Reflections on the Future 69 pkt (Yupy 30/Duch 1532- 14/Yer Blue 25)
58-60. Egg - Egg 65 pkt (Yupy 24/greg66 27/Harold the Barrel 12/MirekK 2)
58-60. Tangerine Dream - Ricochet 65 pkt (djmis 22/Jakuz 20/Cure 23)
58-60. Deep Purple - Machine Head 65 pkt (Publius 1/krzysztof 6/B.J. 25/caterkiller 15/pershing 18 )
61-62. Black Sabbath - Black Sabbath 63 pkt (starlesss 6/chris 11/Duch 1532- 26/Majkel 20)
61-62. Emerson Lake & Palmer - Pictures At The Exhibition 63 pkt (Radek 9/Tarkus 17/Magog 10/Andrzej 27)
63. Yes - Tales From Topographic Oceans 62 pkt (Radek 14/Tarkus 18/Andrzej 26/MirekK 4)
64-65. Rush - Hemispheres 60 pkt (Publius 2/Tarkus 23/warcabowicz 21/Jakuz 14)
64-65. Doors, The - L.A. Woman 60 pkt (djmis 25/B.J. 14/Jakuz 10/caterkiller 11)
66. Tangerine Dream - Force Majeure 59 pkt (Maciek 20/boczeq 7/warcabowicz 17/aggie 15)
67. Mahavishnu Orchestra - Apocalypse 58 pkt (boczeq 16/backside 27/greg66 15)
68. Led Zeppelin - III 57 pkt (chris 14/caterkiller 25/Majkel 7/Okechukwu 11)
69-72. Niemen - Aerolit 56 pkt (Radek 19/Tarkus 24/backside 13)
69-72. Yes - Fragile 56 pkt (Radek 21/Drummer00 9/Majkel 26)
69-72. Schulze, Klaus - Mirage 56 pkt (Maciek 27/Cure 29)
69-72. SBB - Follow My Dream 56 pkt (Magog 7/Maciek 25/boczeq 24)
73-74. Who, The - Who's Next 55 pkt (Tarkus 19/Majkel 14/WojtekK 22)
73-74. Return To Forever - Romantic Warrior 55 pkt (Tarkus 3/boczeq 27/backside 25)
75-76. Black Sabbath - Paranoid 54 pkt (Publius 16/Tarkus 13/greg66 14/Yer Blue 11)
75-76. Hatfield and The North - The Rotters' Club 54 pkt (boczeq 30/Harold the Barrel 14/Okechukwu 10)
77-79. Deep Purple - Made in Japan 53 pkt (Andy 29/Andrzej 18/Majkel 6)
77-79. UFO - Flying-One Hour Space Rock 53 pkt (Andy 7/chris 25/Indi 21)
77-79. Gong - Flying Teapot 53 pkt (bt 25/B.J. 8/greg66 20)
80-81. Yes - The Yes Album 52 pkt (aggie 8/chris 19/Harold the Barrel 25)
80-81. Khan - Space Shanty 52 pkt (Yupy 21/Harold the Barrel 24/MirekK 7)
82. Cure, The - Three Imaginary Boys (inc. Boys Don`t Cry) 51 pkt (Maciek 23/Cure 28 )
83-84. Indian Summer - Indian Summer 50 pkt (djmis 6/Indi 27/WojtekK 17)
83-84. Magma - Mekanik Destruktiw Kommandöh 50 pkt (bt 24/Tarkus 26)
85-87. Davis, Miles - Get Up With It 49 pkt (backside 30/pershing 19)
85-87. Harrison, George - All Things Must Pass 49 pkt (Andy 11/Cure 15/Yer Blue 23)
85-87. Bush, Kate - The Kick Inside 49 pkt (Maciek 11/aggie 13/Crowley 25)
88-91. Kraftwerk - Die Mensch-Maschine 48 pkt (Tarkus 8/Maciek 21/Cure 19)
88-91. Queen - A Day At The Races 48 pkt (Radek 6/wasdfg7 26/caterkiller 16)
88-91. Queen - Sheer Heart Attack 48 pkt (Radek 23/wasdfg7 25)
88-91. Rush - 2112 48 pkt (warcabowicz 20/aggie 11/caterkiller 2/Majkel 8/WojtekK 7)
92-98. Klan - Mrowisko 46 pkt (Andy 10/pershing 10/Indi 26)
92-98. Kansas - Two for the Show 46 pkt (Andrzej 21/chris 2/WojtekK 23)
92-98. Metheny Group, Pat - Pat Metheny Group 46 pkt (Maciek 29/aggie 16/backside 1)
92-98. Gentle Giant - In a Glass House 46 pkt (warcabowicz 26/MirekK 20)
96-99. Uriah Heep - Look at Yourself 45 pkt (B.J. 11/caterkiller 19/Majkel 10/Crowley 5)
96-99. Niemen - Vol. 2 45 pkt (bt 17/Andy 28 )
96-99. Bubu - Anabelas 45 pkt (Okechukwu 30/Yer Blue 15)
96-99. Van Der Graaf Generator - The Least We Can Do Is Wave To Each Other 45 pkt (Majkel 25/Yer Blue 4/MirekK 16)
100-103. Santana - Caravanserai 44 pkt (B.J. 26/backside 18 )
100-103. Queen - Queen 44 pkt (Radek 11/wasdfg7 23/caterkiller 10)
100-103. Grechuta, Marek - Korowód 44 pkt (Tarkus 14/chris 16/wasdfg7 13/WojtekK 1)
100-103. Budgie - Never Turn Your Back On A Friend 44 pkt (Maciek 7/Andy 12/B.J. 4/Indi 9/Yer Blue 12)
...
Czy dysponuje ktoś może pełnym zestawieniem z tego plebiscytu, zachował sobie tamten plik? Z chęcią bym zobaczył, co tam się znalazło.